Prekių pristatymas:
1. Užsakytas prekes pristatysime į bet kurią Lietuvos vietą. Lietuvos sandėliuose esančios  prekės  pristatomos per 1-5 darbo dienas, po apmokėjimo patvirtinimo. Užsienio sandėliuose esančios prekės pristatomos per 5-14 darbo dienų, po apmokėjimo patvirtinimo.
2. Prekės pristatomos kiekvieną darbo dieną nuo 9 iki 17 val., todėl prieš  pasirinkdami pristatymo adresą gerai apgalvokite ar Jūs, ar šeimos nariai tuo metu galės būti namuose (tokiu atveju geriau nurodykite darbovietės adresą).
3. Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba jei kurjeris nerado Jūsų numatytu pristatymo laiku.
4. Tvirtindami užsakymo apmokėjimą (užsakymo būklei keičiantis į “vykdomas”), www.baitukas.lt atsakingi vadybininkai paprastai praneša apie preliminarias pristatymo datas. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Maksimali pristatymo trukmė neturėtų viršyti 14 darbo dienų.
5. Pristatymo kaina:
-0,00 € – atsiimant prekes mūsų parduotuvėje Vilniuje, Kaune, Šiauliuose;
-2,99 € – į pasirinktą paštomatą Lietuvoje. Siuntos svoris iki 20 kg, max dydis: 74cm x 35cm x 31 cm;
-9,99 € – pristatant, siuntų tarnybos Venipak, kurjeriui nurodytu adresu. Siuntos svoris iki 30 kg;
-24,99 € – didesnių išmatavimų prekė nuo 49kg;
-prekių pristatymas, siuntų tarnyba Venipak, į Kuršių Neriją – 55 € su PVM.
6. Krovos darbai yra apmokestinami 25 Eur su PVM. Krovos darbai yra galimi, tik siuntoms iki 80 kg. ir yra užsakomi atskirai.
7. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai.
8. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
9. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes per 1-14 darbo dienų nuo užsakymo dienos. Šis terminas yra preliminarus, be to, netaikomas tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas yra informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą telefonų arba elektroninių paštų. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
10. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku, dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
11. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
12. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
13. Pardavėjas pasilieka teisę, nesant galimybės užsakytos prekės pristatyti Pirkėjo pasirinktu būdu, prašyti papildomos priemokos iš Pirkėjo, siuntimo išlaidų skirtumui padengti.

Garantinės sąlygos:
1. Kiekvienos el.parduotuvėje parduodamos prekės savybės yra nurodomos prekės aprašyme, kilus neaiškumams dėl prekių savybių ar garantinio laikotarpio papildoma informacija yra suteikiama teiraujantis el.paštu [email protected]. arba telefonų +370 600 20263.
2. Kiekvienai parduodamai prekei yra suteikiama gamintojo garantija nuo 1 iki 24mėnesių, dėl atskiros kiekvienos prekės garantijos laikotarpio pirkėjas gali teirautis el.paštu: [email protected]. arba telefonu: +370 600 20263.
3. Garantiją patvirtinantis dokumentas yra sąskaita faktūra ar kitas pirkimą patvirtinantis dokumentas (čekis, garantinis pasas, bankinio pavedimo išrašas).
4. Tais atvejais, kai prekės garantinę priežiūrą atlieka prekės gamintojas, Pardavėjas turi teisę nukreipti Pirkėją į gamintojui atstovaujantį autorizuotą serviso centrą.
5. Informacijai, esančiai atminties kaupikliuose, taip pat programinei įrangai garantija netaikoma. Pirkėjo išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos.
6. Skystųjų kristalų ekranuose leidžiamas nuolat švytinčių ar tamsių taškų skaičius yra apibrėžtas gamintojo specifikacijose. Garantinis aptarnavimas suteikiamas įrenginiams neatitinkantiems gamintojo nustatytų kokybės kriterijų. Šių kriterijų neviršijantis tamsių ar nuolat švytinčių taškų skaičius nėra laikomas gedimu.
7. Suremontuotoms prekėms garantinės sąlygos galioja likusį garantijos laiką. Naujoms pakeistoms prekėms arba komplektuojančioms detalėms suteikiama nauja gamintojo garantija.